Translate

About Me

Mi foto
Muramasa
-
Ver todo mi perfil

Status

Leyendo:

  • No te escondo nada - Sylvia Day

Jugando:

  • Digimon World DS
  • Castlevania GBA
  • Fallout 3
  • Pokémon Blanco

Viendo:

  • The Legend of Korra B3E02

Sígueme en Twitter

Licenciado en Química | Dibujante y escritor a ratos

This is 100% Derpy approved
  • Diada Nacional de Catalunya en TDD-1Halloween en TDD-1Navidad en TDD-1 Sant Jordi en TDD-1

Archives

Sandeces-box


Lista de mis "Ayudantes Virtuales"

TDD-1

Powered By Blogger

Changelog

  • 01/09/2014 - Añadidos share buttons
  • 08/12/2013 - Añadida publi lateral
  • 07/09/2013 - Cambio de cabecera
  • 31/08/2013 - Reforma del Blogroll
  • 31/08/2013 - Cambio en el diseño de entradas
  • 30/08/2013 - Añadida Navbar
  • 30/08/2013 - Añadidas "Reacciones"
  • 28/07/2013 - Cambio de template

Nueva temporada bloguera

lunes, 7 de septiembre de 2009

Después de un aletargado y pesado, pero vacacional y fructuoso Agosto, en el que la sequía no fue de agua si no de ideas, vuelve Septiembre, y con ello vuelven muchos de vuestros blogueros favoritos, que regresan de un merecido descanso estival. Desde aquí aprovecho para saludarlos a todos.

Siempre que se empieza o reanuda una etapa es bueno marcarse algún reto, pues tener un objetivo en mente hace las cosas más llevaderas, siempre y cuando no se convierta en obsesión. Claro que tampoco hay que apuntar demasiado alto pues está el peligro de caer en la redundancia y el recurso fácil, o el de quedar como unos pedantes. Por mi parte, como objetivos me gustaría marcarme una cifra mínima de entradas al mes, y que de momento estableceré en 10. Otro reto es conseguir tener 10 seguidores. Y por supuesto, más pechonalidad y más coñocimientos para todos. Y paro que empiezo a parecer un político. Desde aquí os animo a que os propongáis algún reto de cara a la nueva temporada bloguera.

Para todos aquellos que seáis de BCN o alrededores, sabed que por la Mercè dan un concierto en que vienen los del anuncio de Estrella Damm a cantar:

""Mercè 2009: Concert 'Manel', 'Billy The Vision & The Dancers' i 'The Hives', dins el 'BAM - Barcelona Acció Musical'
Data inici: 26/09/2009
Data finalització: 26/09/2009
Entrada: Lliure
Lloc: Antiga Fàbrica Damm
Telèfon: 932909200
Web: http://www.bcn.cat/merce
Horari:
Dies Hores Preus
dissabte de 19:30 h a 24:00 h Entrada Gratuïta

Observacions:
19.30 h 'MANEL'
Pop (Barcelona)

Han connectat. Sembla que tot allò que cantin sigui exactament el que la gent vol sentir. I ho han fet d´una forma nova, fresca i natural. El grup format per Guillem Gisbert, Martí Maymó, Roger Padilla i Arnau Vallvé s´han guanyat el premi no-oficial de "grup català de l´any". Fruit dels èxits recollits l´any 2008, com el premi de la revista Enderrock al millor disc de pop rock per la publicació d´"Els millors professors europeus". Manel és la banda del moment, davant la seva gran oportunitat.

21.00 h 'BILLIE THE VISION & THE DANCERS'
Acústica/Indie (Suècia)

Sonen a platja, postes de sol i a festa entre amics. Són el grup que més s´ha punxat aquest estiu, gracies al tema Summercat que va popularitzar l´anunci d´ Estrella DAMM evocant uns dies de vacances a l´illa de Formentera. I tenen més d´un tema "de bon rotllo", d´aquells que fan difícil no posar-se a ballar amb un somriure als llavis. Qui sap, potser quan els escoltem en directe, ens trobem de nou en mig d´un meravellós record d´estiu.

22.30 h 'THE HIVES'
Rock/Punk (Fagersta, Suècia)

Amb dues guitarres, un baix, un bateria i un vocalista d´allò més carismàtic, com les bandes de rock de tota la vida, la formació sueca s´ha convertit en un dels pocs grups de rock europeus que sense ser anglosaxó ha traspassat fronteres. Una banda total, amb fans arreu del planeta. Es presentaran de blanc i negre, sempre vesteixen així, per oferir-nos un colorit ventall de cançons que ja formen part del subconscient de tota una generació, la punta de llança per a defensar la seva condició de millor banda actual de punk rock del món. Bam-Bam.""

Avisados quedáis.

Para el resto, añadir que se acaba esto:



Y toca esto:



Suerte para todos aquellos que tengáis blog!!

2 quejas:

yue_sayuri dijo...

lo peor de todo es que se acaba el buen tiempo y el periodo de vacaciones -.- Es importante marcarse unas metas, no sólo para el blog ^^

Llop Segarrenc dijo...

Aquests de "Manel" no paren. Setmana rere setmana concert aquí i allà. Pensar que jo els vaig veure quan encara no eren coneguts i el cap de poc ja estaven al "TopTen". Això de sortir pels mitjans de comunació ajuda i molt.

Estos de "Manel" no paran. Semana tras semana concierto aquí y allá. Pensar que yo los vi cuando todavía no eran conocidos y al cabo de poco ya estaban al "TopTen". Esto de salir por los medios de comunación ayuda y mucho.